How mutch can I take of this?

Nu har jag inte skrivit här på år och dar så det är på tiden att jag gör det nu!


Jag börjar med helgen som va nyss!

Började med att vi for till Piteå på fredan där syrran och Carina bor :) Det var jättetrevligt, deras hus var jätte fint!
Vi åt jättegod mat, pratade och kollade lite på tv!
Sen på lördan åkte jag skoter för FÖRSTA gången :D:D Kändes som att det var på tiden. Carina körde och känslan när hon gasade på var obeskrivlig! Det va jäääätteroligt :D:D
Sen på söndan fyllde molsie 18 år så då var vi där och firade henne :)
Sen hade jag träning på kvällen som inte alls gick lika bra -_-


Sen har man även blivit singel igen! Vi gjorde slut igår och det känns verkligen som att det var det enda rätta för oss båda! Vi är iaf kompisar än så det känns ju väldans bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback