Thriller

Jag har märkt att jag väljer rubrik efter låten jag lyssnar på just då. Just nu lyssnar jag alltså på Michael Jacksson - Thriller ^___^

Men men..

Igår var jag med Thomas : ) Det var riktigt roligt. Kommer dock inte få träffa han på länge nu eftersom att jag far till cypern imorn :/
Men iaf så skulle vi fara till affären och när vi var påväg hem så höll vi nästan på att blåsa av vägen. Det blåste jättemycket och när man åker moppe så blire inte så mkt bättre ;P

Annars har vi sett film (jarhead) och massa Prision Break :)

Och idag har jag varit me thomas då en stund och sen träning (vi va dock bara 4 stycken men det va rätt okej ändå :))

IMORN bäre av till CYPERN :D:D ååh vad jag längtar! Har inte packat nästan nånting alls :P tur ja e ledig imorn så jag kan göra det dåå ;P

Byebye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback