Tell me the collor of the rain

Idaag har jag varit ledig från skolan! Det kunde ha varit väldigt skönt om man inte haft vääärldens jobbigaste och svåraste hemprov i religion. ALLA 5 religioner som ska sammanfattas, beskrivas och en massa annat! Jag tror jag satt i 3 timmar och letade i boken, på internet och frågade folk. Men ändå vare svårt o hitta de rätta svaren. Jag ville bara gråta över skiten. Men men! Nu är jag (nästan) äntligen klar :D (bara 2 små frågor kvar). Sååå skönt!

Annars har det inte hänt mycket alls idag. Har typ suttit konstant vid datorn :P hrm..bra?! eeh, nej!
Ska kanske oxå köpa en ny kamera. Tycker verkligen att det kan behövas! Min kamera som jag har nu suuuuger!

Imorn äre skola igen :/ sööck! Men men. Om 3 veckor bäre iaf av till Cypern ;) Ska blii sååå härligt! Jag längtar. Har redan börjat kolla efter allt godis jag ska köpa från taxfreen! ;) hehe!

Have ha good day!

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback