Tears to shed

Idag har jag inte gjort allför mycket. Lite plugg blev det dock, även fast jag endast skrivit typ 4 rader på mitt hemprov i religion och det är inte så värst bra! (Och sofia som har gjort klart sitt, den lyckosten!) Sen har jag kollat igenom vart det jag ska skriva till filosofin står i boken :P Så nu vet jag ^^
Sen ska vi oxå läsa lite på svenskan i två böcker som typ förföljer oss (vi blir aldrig av med helveterna) och där skulle vi läsa om bl.a Oliver Twist som jag redan läst :P Men men :P

Och så hade jag även träning idag. Det gick väl sådär bara. Lite segt i början och inte sååå roligt att bara köra handvolt varv efter varv..men men :P Är man inte bättre än så så är man inte!

Imorn är jag leediiig! Och då ska jag plugga (tjohoooooooo *hooooost*) och tare lugnt! : )

BYEEE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback