November Rain

Dagen började med att jag vaknade klockan sju som vanligt. Jag gick upp, åt frukost och gjorde mig i ordning.
Ungefär tjugo över åtta cyklade jag iväg till skolan. När jag väl kom dit var ingen där. Jag undrade vart folket var men tänkte att de kanske var nån annan stans. Men när jag sen kom till skåpet och låst upp det kom jag på att det var idag VI SKULLE VARA PÅ IKSU! Jag hade en kvart på mig o cykla hem, klä om till gympakläder och cykla till iksu!
Jag HANN! Duktiga jag!
Usch vad jag cyklade fort. Jag var extremt trött när jag kom fram.
Men, väl framme så fick vi prova på Forza! Det är nån slags kampsport där man viftar med trästavar åt alla möjliga håll. Det var riktigt roligt meen joobiigt!

Ikväll och hela helgen blire o va me Thomas <3 Och ikväll ska vi på bio och se Hairspray! (premiären). Hoppas den är bra :)


Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback