Nothing Else Matters

Idag har jag haft prov i naturkunskap. Det gick faktiskt rätt okej, ett G är nog rätt säkert hoppas jag : ) Annars blir jag ledsen.

Vi visade oxå upp våran "otroligt braiga" film idag på filosofin (läs: fly fly away and leave al this to tomorrow). Det gick faktiskt bra ;P (hoppas jag ^^)


Annars har jag också haft träning idag. Det gick JÄTTEBRA :D Körde TVÅ JÄTTELÄSKIGA övningar! 
1. Jag KOM ÖVER det jävla bordet! Sååå SJUUKT stolt jag är :D Jag är annars livrädd för bord men nu gick det :D Yees, det där "Nu-jävlar-ska-jag-köra" grejen funkar verkligen :D
2. sen körde jag SJÄLV på läskig saltouppställning. :D Stooooolt!


Och sen en sak till: PEPP! PEPP är jättebra. Man kör jätteläskiga grejer då om man får pepp :D <3

Så, det var det!


Byebyeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback