I want to fly away

Nu sitter jag här igen, med en massa plugg! =( Har ett vg/mvg arbete i filosofi. filmanalys på två filmer, svenska uppsats och naturkunskapsprov :( Jag tror jag avlider!
Hittills har jag ungefär gjort halva filosofin och halva filmanalysen. Pluggat NK har det inte blivit så mkt av än :/ Och svenskan har jag inte ens börjat på :S och jag vet inte när den ska in. Aja! jag får väl hoppas på om jättelänge!


Annars har det inte hänt mycket idag. Vi fick sluta tidigare eftersom att vår lärare i massage var borta så vi slutade två istället för halv fyra ^^ Härligt värre :D

Och dessutom så funkar inte fefo heller :( (fenixforum.se) Det gör mig ännu mera less.


Have a good day, och plugga hårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback