I don't wana be like you!

Jag har kommit på att mina rubriker oftast alltid ska vara nån låttitel, citat eller nått annat sånt skojj ^__^


Men men!


Idag har jag avklarat provet i naturkunskap! Det gick väl sådär och jag hoppas jag får ett G iaf, annars blir jag argis! Jag kunde faktiskt mer än vad jag trodde ;O
Annars har det inte hänt nå mycket idag! Visade upp min bildberättelse på foto och folket verkade gilla den (hoppas jag :P)

Ikväll är det inget bra på tv, så det blir väl o zappa runt o se om jag hittar nått ;P

"Om man vill göra en sång lite mer gnolig
kan man lägga till några tidelipom"
//Nalle puh

Han är faktiskt rätt smart den där söta björnen Puh : ]

Men men

Have a good day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback