Fly fly away and leave all this to tomorrow!

Jag såg just att mina senaste blogginlägg har börjat med ordet "Idag"! Haha ^^ Måste försöka variera mig lite :P

Denna dag har mest varit som en helt vanlig tisdag. Först foto då vi fick se början av olika filmer och sen analysera dem (muntligt). Det var rätt okej. Vi såg bl.a början av ET och då fick jag väärsta suget att se den, det var så himlans länge sen sist så det kanske vore på tiden.
Sedan hade jag 2 timmars hål, då jag gick hem. Började 12.40 men var på skolan klockan 12 för att äta där med Sari och Sofia! : )
Efter det hade vi svenska. Då började vi se filmen Frankenstein. Den är säkert jättebra, om man SER NÅTT! Filmen var alldeles för mörk och klassrummet alldeles för ljust så man såg ingenting. Trist! Men förhoppningsvis får vi vara i BIO K nästa gång och det vore mycket mycket bättre.
Sista lektionen var Filosofi. Då ska vi göra en film utav en frågeställning! Våran är: "skulle du avvara 1000 kr i månaden om det skulle skapa en bättre tillvaro för alla i Afrika?". Det blev ganska oseriöst när vi skulle skriva manus, men tillslut blev vi klara iaf och det var skönt : )



Annars har jag haft träning idag. Gick väl endast okej! Lite trist att jag inte var tillräckligt modig idag men nästa gång. Då ska det förhoppningsvis inte finnas då dumma hål som förstör allt!

Have a good day and goodnight! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback