Don't worry, Be happy!

Idag har jag haft utvecklingssamtal och då fick jag veta att jag fått G i engelska B :D:D Jag är sååååå överlycklig nu! Jag va så rädd o fråga eftersom att allt hängde på writing provet jag gjorde innan skolan började (jag missade det när vi hade det i våras :P). Men nu vet jag! Och det gjorde min dag :D:D

Annars har jag varit på stan med Thomas <33! Jag köpte en gitarrsträng en bok (Eldens vrede - Henning mankell). Har hööga förväntingar på den boken eftersom att de två andra varit huuur bra som helst!

Sen var jag oxå på hamnis men syrran och Elin : ) Det var riktigt trevligt. Gjorde 3 knappar med texterna: "*ge kaka*", "No fefo, no happines" och "Don't worry, be happy". Jag blev riktigt nöjd :)'


Godnatt! Nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback