Black or White

Idag var det inte precis min dag. Kom till skolan som vanligt, men när jag kommer fram ser jag endast en i min klass där. Senare får vi reda på att första lektionen är "plugga-hemma-lektion" och det visste inte vi! ååh så drygt.
För att göra det hela bättre försökte vi smita in och se tvåornas uppsättningar av shakespear teatrar. Men vi blev bara sittandes i aulan i typ 5 min, sen fick vi inte va kvaar :( Jättetrist!

jaha, men då hade jag inget att göra. Satt vid datorn en stund, upptäckte 2 fefosar som hade apis :D, och sen satt jag bara och gjorde ingenting. eller jag pluggade lite men jaa...

Annars har jag inte gjort nått alls idag. Borde plugga men allt annat är som så mycket roligare. Och det KÄNNS faktiskt som om jag kan det mesta, hoppas bara å att jag känner rätt ;P


Ååh! Och sen vet jag inte hur jag ska göra. Den 15 december är det en stoor fefo träff i stockholm (de som är medlem på fenixforum.se) och jag tänkte först att jag inte skulle dit eftersom att det är rätt dyrt och så, och desutom är det lååångt till sthlm :/ Men nu vare en tjej på apis som ville att jag skulle komma :/ jag VILL ju, för jag VET att det kommer att bli jättekul, men jag vet inte :/

ååh! Fefo träff lr inte?! HUR ska jag göra?! :S


Annars är jag trött och vill sova!

hejdå!


Kommentarer
Postat av: Sari

Jag tycker du ska fara! Det skulle säkert bli skiiitskoj! :D

2007-10-25 @ 22:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback