Better than me

Japp! Nu ska jag vara tråkig och börja bloggen med ordet "idag" igen. Jag är för trött för att ha fantasi just nu.

Alltså, Idag har jag, som alla andra vanliga vardagar, varit i skolan. Först hade vi religion där vi såg på en film om en tjej, vars familj är med i nån sekt. Hon ville då inte vara med längre, eftersom att hon inte var troende, och då gick hon ur det. Och det blev till följd av att hon flyttade hemifrån vid 16 och hade inte haft kontakt med sin familj sen dess! :S Kan ens tro vara starkare än kärleken till sitt eget barn?! ;O Det är helt sjukt!

Menmen...Sen hade vi Naturkunskap. Då skulle vi vika påsar av tidningspapper + att det skulle klistras ihop sen. Vi var två grupper och tävlade om vilken grupp som kunde göra flest. VÅR grupp vann, ÄVEN fast vi var en man mindre ^__^ *stooolt*

Efter det filosofi. Vi skulle egentligen ha lånat en kamera för att äntligen få våran film klar, men då var såklart filmsnubben borta på vift så det blev inget av. Så vi får göra det nästa torsdag istället : /

Btw..sista lektionen var Massage. Som tur var så va vi jämna par och jag slapp massera läraren! TACK för det!


Sedan träning på kvällen! Det gick faktiskt hyffsat bra : ) Mina frivolter till uppställing va riktigt höga :D




Och sen en sak till: RM 2008 till Gemini! Kan det bli sjukare?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback