I'm No Superman

Idag är jag som sagt stel i nacken efter min landning efter salton (se tidigare inlägg). Det är väldans jobbigt. Ska be om massage sen ;);)


Iallafal.... Idag började dagen med härlig sovmorron. Vi hade ingen svenska eftersom att våran lärare var borta.
Sen hade vi religon (jag fick dock inte redovisa idag heller..). En tjej i klassen är med i Jehovas Vittnen och hon berättade om det. Det va spännande faktiskt och höra : ).
Sen hade jag hål och sen foto. En i gruppen va borta så vi kunde inget göra än att gå hem ;) härligt. Dock jobbigt efter 2 timmars hål att ha en kvarts lektion..aja :P


I helgen blire o va me Thomas och baka till födelsedagen :D ska bli skojjs! Och träning då förståss ^^


byebyeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback