Fairytale Gone Bad

Nu var det ett tag sen jag skrev. Tänkte skriva igår men det blev aldrig av! Så jag börjar med att sammanfatta gårdagen.

Det började bra, fick tillbaka naturkunskapsprovet. Jag trodde som på ett max G och det hade varit väldigt bra. Men när jag sen fick se vad jag fått upptäckte jag till min lycka ett VG :D Då blev jag väldigt glad. Trodde aldrig jag kunde så så bra på ett NK prov, jag som inte fattar nånting XP

Annars hade vi inte många fler lektioner den dan. Ingen psykologi för att läraren var borta och en utebliven klasstimme eftersom att ingen orkade gå på den och vi skulle ändå inte haft nå lärare.

Och nu om idag.
Vår första lektion var religon. Vår lärare är väldigt snäll och bjöd oss på skumtomtar :D Han är nog vår bästa lärare hittills ;)

Annars hände inte mycket speciellt denna dag heller. Det tråkiga var dock att träningen inte blev av eftersom att per var sjuk. Mkt tråkigt eftersom att jag för en gångs skull var peppad. Aja, får peppa söndag!


Och sen en sak till som gör mig ledsen och det är att Fenixforum ALDRIG VILL ÖPPNA! Först skulle det öppnas 6 november men sen blev det två dagar till, alltså skulle det öppna idag! Men har det gjort det? NEJ! Jag blir såå less. Finns inget o göra juee :( Aja, den som väntar på nått gott....väntar alltid för länge!



Byebye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback