Be Like That

Nu har jag börjat med det där dumma tramset igen att inte skriva varje dag ;O Jag var ju så duktig, men int nu..aja, det kanske blir bättre sen!


Nu har jag iaf fyllt 18 år (:D) och det känns bara jättebra. Fick en massa fint när jag fyller år, bla. pengar, kläder, drakar, Harry Potter 1, presentkort mm :)

Jag har även hållt mitt svenska nationella tal. Jag pratade om Hoggy (hogwarts.nu) och i slutet om fefo (fenixforum.se). Jag berättade hur hoggy var och vad man kunde göra där..och hur mkt jag saknar det.
Det gick faktiskt väldigt bra :) pratade i 5 min och 16 sek..^__^

Annars...I fredags hade jag tänkt gå ut på x3m men det va ingen som ville gå med mig så det blev o äta middag på norrlandsoperan istället me mina föräldrar. det va trevligt det oxå :)
Sen igår var vi hos min brorsa och hans tjej. Alla syskon med pojk/flickvänner va där och det va riktigt trevligt :)
Sen har jag varit med Thomas. Vi såg Saw 2, som jag hade bestämt att jag INTE skulle se men så blev det ändå! Den va faktiskt inte så hemsk som jag trodde att den skulle vara ^__^

Och så vare träning ikväll oxå. Det gick väl okej :)


godnatt <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback