Jag hatar o fylla år sent, men annars vare skojj

Nu äntligen kan börja känna att det snart är sommar. Har gjort klart allting i skolan och det känns huuur underbart som helst :D

Uppvisningen gick finemang (förutom att jag inte stod på min frivolthalv men men :P) :D alla var så duktiga och det var såå roligt :D

Sen har det även varit larrefest :D huur kul som helst alltså. Först bastade vi och sen gick vi iväg till droskan. Det är så roligt att gå med folk som inte är så nyktra XD De är såå roliga


"Chips är inte bara onyttigt, det är även bra för magen"
"Hej, har ni pasta?"

Seen kom ju det tråkiga! JAG KOM INTE IN PÅ DROSKAN för jag är för uuung :'''''( Fyfan för att jag ska fylla år sent! ÅÅÅÅÅH

Men men..next year..då jävlar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback